No one is perfect.

Hej!
Jag har inte så mycket att säga. Jag vet inte vad som händer här på bloggen just nu, men denna bloggs framtid ser inte så ljus ut. Tyvärr inte. Moa tar blogg pause och det ser ut som Amanda inte kommer göra ett enda inlägg till.
Jag vet vad som hänt, dem flesta kanske vet. Men jag villl bara säga att allt vi gjort på denna blogg har inte varit så mycket men jag tror att bloggen har fått oss alla att le några gånger i alla fall.
Jag har tre personer jag älskar med hela hjärtat, tre andra tjejer som jag delar denna blogg med, tre tjejer jag kännt så länge att det är bara jobbigt att tänka tanken på att vi skulle var ovänner. Ändå så händer det alla. Alla blir ovänner med sina vänner. Alla känner sig sur och arga ibland, men vi hatar aldrig varandra. Aldrig. Vi försåt varandra bättre än någon annan. Vi känner dem bättre. Detta är riktiga bästisar.
För bäsisar älskar varandra inte bara, dem måste även hata varnadra (även om det inte låter klokt). Gör ens vän ett misstag, visst det gjorde ont. Hon gjorde fel, men erkänner hon misstaget är hon värd en chans. En chans att få tillbaka ditt hjärta, en chans att ge tillbaka från det du gav henne. Hon älskar dig. Hon älskar er. Jag älskar er.
Men saken är den att alla gör misstag, alla gör pinsamma saker. Varför dömma personen för att den gjort något den kommer ångra i resten av sitt liv? När alla gör fel. Alla gör pinsamma saker. Alla har trillat på vinter isen, alla har gjort något fel. Jag vet att folk går runt och sårar varan, men folk är även väldigt snälla. Men vi förstår inte detta, vi dömer utsidan och det vi hört. Låt personen förklara.
Och är man en person som gjort misstag, kämpa på. Din bästa vän är ingen du ska släppa. Du har kännt personen så länge du kan minnas.
Med detta inlägg vill jag säga att jag älskar er Amanda, Linnea och Moa. Jag tycker det som har hänt är super tråkigt oh jag vill att ni ska sätta er ner och tänka efter. Ni har varit bästa vänner. Hur många bra minnen har ni tillsammans och hur många dåliga? Tro mig det kommer finnas miljoner bra och kanske tio dåliga.
Bilden är tagen en tid då allt var bra, en tid då stunprat bara var tjat.
En tid då ingen brydde sig, men nu sitter hon ensam utan dig.
Vi älskar er, ni älskar er, jag älskar er och hon älskar er.
Hej då.
//Elin

Kommentarer
Postat av: Ida - En same med LKG

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-03-04 @ 12:36:18
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej Snygging ;P Tänkte tipsa om 2 fantastiska TÄVLINGAR!



1. Vinn Brilliantsmile Tandblekning , vitare tänder? Va med då!! ;)

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-brilliantsmile-tandblekning.html#comment



2. VINN VANTAR SOM KAN ANVÄNDAS PÅ DIN TOUCHSKÄRM PÅ MOBILEN/IPHONE/IPODE..

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-vantar-som-kan-anvandas-pa-din.html#comment

Va gärna med! Skulle bli kanon! Ha EN RIKTIG TREVLIG DAG OCH LYCKA TILL!

2012-03-04 @ 12:36:56
URL: http://mohammedis.se
Postat av: en som läser eran grymma blogg!

men kommer ni lägga ner bloggen helt efter det som hänt?

följer bloggen nämligen..

ni är grymma!

2012-03-05 @ 14:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0