Dare To Dream.

Hej!
Har inte alls haft en rolig dag, jag hatar verkligen onsdagar mer än något annat (till och med majs). Onsdag är en onördig dag, en onördiga dag med onördiga lektioner och en dag som är onördigt lång. Då vet ni vad jag tycker om det! ;)

I alla fall, tack för de fina kommentarena ville bara lite snabbt "svara" på dessa (för vi har fått in lite kommentarer om detta). Det som har hänt mellan Amanda, Linnea och Moa är något som jag inte borde lägga mig i, egentligen inte. Jag tänker inte säga så mycket om detta för vill dem nämna upp det på bloggen är det dem som ska göra det. Ville bara säga att Moa mår bra (vad jag vet, prataade senast med henne förut udag) men jag vet inte när hon kommer tillbaka. Amanda och Linnea mår också bra (vad jag vet). Så jag tror inte det är något ni behöver vara oroliga över. Tänkte bara säga detta så att ni inte tror att vi inte sett kommentarerna för vi ser dem alla. Och vi läser dem alla, så släng in en lång kommentar så vi blir glada!

Min cover kommer förmodligen komma upp någon gång nästa vecka, om någon ville veta det! ;)

Var inte rädd för att drömma, vi alla gör det. Du ska aldrig skämmas för att vara dig själv, skämmas för vem du är, skämmas för vad du har för smak. Skit i vad andra tycker gå din väg, följ den till slutet och se vart du kommer.
//Elin


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan, allt bra? :D

2012-03-08 @ 12:41:55
URL: http://byfia.com
Postat av: Johanna

Var gärna med i min tävling om att bli veckansblogg.

Vad har du att förlora? :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment

2012-03-09 @ 16:28:56
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0