10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

10 saker jag tycker om:
- Mina kompisar
- Min medryttar häst
- Min mobil, tv och mitt internett (lol)
- Träna
- Mys kvällar med kompisar
- Glass, godis och annat onyttigt...
- Att skratta
- Träffa nya människor
- Shoppa
- Att inte bry sig vad andra tycker om en



9 saker jag inte gillar:
- Bitchblickar, dock roligt att bitchblicka någon :$
- Att frysa
- När det inte blir som jag vill
- När jag förlorar
- Träningsvärk så att man knapt inte kan röra sig..
- Skuldkänslor
- När man bara vill slå till en person, men inte får...
- Mitt beroende för mat och youtube.. lol
- Vintern

8 minnen jag har:
- Kreta 2008
- Sommaren 2010, åh minns det som om det var igår...
-
Thailand 2011
- Gothia cup 2012 och allt annat fotbollsrelaterat lol
- Sommaren 2012
- Malmö 2013
- Bio med klassen
- Första mötet med min medryttar häst


7 saker jag vill göra i framtiden:
- Få bra utbildning
- Flytta till New York eller London
- Skaffa en matchande tatuering med min bästa kompis
- Skicka ett flaskpost
- Åka till Australien
- Bo granne eller bo med min bästa vän
- "Adoptera" en hund från ett hjälpcenter
 


6 saker jag saknar:
- Massa kompisar
- Fotbollen, eller när jag hade bra kondis!
- Thailand 2011
- Mina kusiner och släktingar osv.
- Visningsö
- Känslan då ingen brydde sig om vad man har på sig/vad man gjorde...
 


5 saker jag är rädd för:
- Lita på folk
- Bli utnyttjad
- Att jag tänker för mycket
- Förlora allt
- Inte få de betygen jag vill ha
 

4 ord som beskriver mig:
- Lat
- Skrattglad
- Pratglad
- Bestämd
 


3 saker jag ser fram emot:
- Sommarlov
- Grekland 2013, woop woop
- Torsdag och fredag, ledig :)
 


2 snygga killar:
 
- Niall Horan, min älskling

 
- Alfie Deyes, yes please


1 låt som är bra:
 
SÅÅÅ bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0