Svar på en liten kommentar

 
 
 
Svar: Ärligt talat tror jag inte riktigt att det är posten (som i posten i Sverige) som skickat väskan från Asien/Thailand, för let's be honest väskan är ju knappast gjord i Sverige. Sen såklart så bara för att  förseningen hände mig en gång betyder ju det inte att de händer alla. Märkerna vet jag inget om, jag kände mig bara skit besviken när jag väntat så länge. Och visst kan man kontakta posten, men det är väl ändå fokis ansvar att alla kunder får sina beställningar i tid? Vi mailade dem flera gånger, men fick ingen respond.
 
Kände att det var bäst att skriva detta i ett inlägg, det var abslout inget illa menat, ville bara dela med mig och varna andra att det inte går att lita på allt och alla.
 
-Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0