SOMMARLOV!

 
Började denna härliga dag med att gå upp till Amanda och Linnea klockan sju och vi fixade oss.
 
 
Fick skjuts till skolan av Amanfa och Linneas pappa och lyssnade på massa som sjöng och pratade, åt glass, fick betygen, åkte proppfull buss hem. Välkommen till Lexby!
 
 
Jag, Sahar, Amanda, Linnea och Linnéa gick hem till mig och åt pannkakor, Hanna kom och vi hade disco i mitt vardagsrum (SPRÄNGDE NÄSTAN MINA HÖGTALARE!!!) Linnéa och Sahar gick hem så jag, Hanna, Amanda och Linnea tog en sväng till Triumf, stannade där i nästan 2 timmar och lärde oss cupsong och skratta så vi nästan kissade på oss HAHA!
 
 
Lysell kom och vi satt på Amanda och Linneas golv i säkert en-två timmar, fråga inte varför ok? ok.
Vi gick till Utbyhandel och sedan tog vi longboardarna till Fjällboskolan och träffade Linnéa och Sahar igen, Sahar var tvungen att åka hem men Linnéa var med oss ett tag, mys pys.
Linnéa gick hem och resten av oss gick till Ica och sen så gick de till Amanda och Linnea och jag hem.
 
Nu ska jag sova efter en lång, underbar, dag med härliga kompisar. Nu väntar ett gött sommarlov!
 
 
-Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0