Planering...

 
Har väldigt mycket i mitt huvud nu, så som:
  • Sista dagarna i skolan

  • Stress över betygen

  • Skolavslutning

  • Konfirmationsläger

  • Konfirmation

  • "Bjudning"

  • Moppe körkort
Det får bli som det blir, hoppas på det bästa!
 
Det är jobbigt, men är även mycket förvänansfull. T.ex. Skolavslutningen, säga hejdå till alla och sedan efter sommarlovet bli älst på skolan, whaaat? Kommer dock sakna alla otroligt mycket.
Och konfirmationen, att äntligen inte gå på möterna som tar upp halva dagen men dock är väldigt kul för de slutar nästan alltid att vi skrattar så vi gråter. Och äter massa bullar!!!
 
Så vad har jag och säga med detta inlägget? Jag älskar mina vänner så otroligt mycket och det är skönt att ha mycket att längta till! Det känns så bra just nu, jag ligger på toppen.
-Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0