Kvällen

Vid halv tio ringde Elin och tvingade ner mig till Österlyckan för att träffa henne, Amanda, Linnea och Edward. Var där tills Edwards buss kom och vi gick hem till Amanda och Linnea och retade Elin, pratade skit om våran konfa ledare, pratade, kastade löv på Amanda och skrattade så jag fick ont i magen #standard


Imorgon åker Elin till Skånelandet jaoo, hoppas att hon uppdaterar snart!!!
Och nu smsar jag med Edward, ska ringa honom snart och snacka lite, kul liksom.

Imorgon har jag inga planer alls, funderar på att ställa klockan och springa på morgonen, får se hur det blir med det!
Sen ska jag följa med Pappi till stan för han hittar inte HAHA!
Men ska ringa Edward nu så ha det bra så hörs vi imorgon!

-Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

moa: är du inte kompis med matilda gyllenhammar?

2013-06-14 @ 08:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0