fokiwa

Har äntligen (bokstavligt talat ÄNTLIGEN) fått min väska från fokiwa, det tog bara typ 3 månader.
Do NOT trust her or her stupid blog, det är bara min åsikt, låt mig.
Även om jag har fått väntat väldigt länge så är väskan super fin, fast den är riven där bak/sönder. Orkar faktiskt inte bry mig.
Tänkte bara varna människor som tänkt/tänker beställa från fokiwa.se, jag rekomenderar det inte och ni kan inte lita på att allt är i det skicket ni trott.
 
Här är i alla fall väskan.
 
Kom hem från Ungern igår också, tror jag sammanfattar allt i ett inlägg senare om jag får tid.
 
-Elin

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har beställt flera gånger från Fokiwa och det tog bara 7-10 dagar. Det är nog posten som du ska vara arg på för din leveranstid och rivmärken på väskan. Om du kontakta posten så kan du faktisk få kompensation!



2013-06-23 @ 14:39:36
URL: http://evalover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0