18.06.13

Vaknade 8 idag, gick till kyrkan med Amanda och Linnea 8.45. Vi hann precis!
När vi väl var där så fick vi veta att våra ledare inte hade kommit än så vi hade inte behövt att stressa, kul.
Vi hade först andakt, sen sång i en timme ungifär, efter sången gick vi ner och hade lektion och sen lekte vi väldens tråkigaste lekar (!!!) och jag och Linnea var i lag, vi förlora.. (troligen mitt fel, woopsi :$) 
Sedan gick vi till en utav våra ledare och provade kåpor, fick ingen bild på mig och Linnea men det kommer nog imorgon! 
 
Här är en bild på Hanna och Amanda i deras kåpor, fiiiinisar!
 
Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem sen kommer Hanna hit och vi ska sova över. Barnsligt kul
Ska forsätta njuta av solen och Hungerspels triologin så hörs vi senare.
-Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0