Uppdatering

Igår gjorde jag INGENTING, vaknade kvart över 12 ehehe...
Sen var jag, Max och pappa iväg och handlade lite, när vi kom hem så somnade jag i soffan #trötthelatiden

Idag har jag inte heller gjort så mycket, varit i kåsjön med Max, Sabina och Niklas, kallt men kul :)
Sen dess har jag inte gjort så mycket haha. 
Nu kollar jag på easy A, bara för att den är bäst.
Har inga planer för imorgon heller men ska försöka ta mig till stan för att handla present och beställa biljetter tills på lördag då jag, Amanda och Linnea ska ta tåget till Skåne och Elin för att kolla när hon konfirmeras!
Saknar henne helt sjukt mycket...
 
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och dricka te i mjukis kläder och kolla runt på tumblr, riktigt mysigt :)
 
 
 
-Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0