Favoriter

Böcker, jag ÄLSKAR att läsa och kan läsa flera timmar och jag verkligen älskar det. Så jag tänkte tipsa om mina favorit böcker just nu:
 
En av min favorit bok måste helt klart vara Hungerspelen, vi började läsa första boken i skolan sen köpte jag hela triologin.
Läste ut hela på ungefär 2 månader då det är 951 sidor och jag läste inte hela tiden men den var riktigt bra och slutade riktigt fint.
En annan favorit i bokhyllan är Ursäkta att man vill bli lite älskad som är skriven utav Johanna Thydell (hon
har skrivit I taket lyser stjärnorna som var en av mina favorit film för några år sen). Det är en bok jag verkligen kan relatera till och jag verkligen älskar den!
Kan även tipsa om Katarina Von Bredow's böcker, dom är så bra och välskrivna. Riktigt bra tonårs böcker som man verkligen kan relatera till! Har alla böcker utom två stycken som jag troligen ska köpa snart :)
Gav även bort två böcker av henne till mina kusiner, dom är redan helt sålda!
 
Så ja, tipsar verkligen om dessa böcker!
-Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0