Bye sheep

Som ni kanske vet så har Elin också slutat blogga nu. Och det suger verkligen.. Asså från början var vi FYRA stycken som startade denna bloggen och nu är det bara jag kvar.. Aja, jag kan inte göra något åt det.
Men jag kommer inte fortsätta blogga för jag tycker det är tråkigt när man är ensam haha, och så har jag ju JALVTV nu också så jag kommer inte hinna med allt haha.
 
Men jag har haft så jävla kul på denna bloggen och jag kommer minnas allt! Jag älskar er mest tjejer!
 
Om ni vill se mer av mig så kan ni följa mig på Instagram där jag heter linneaonesand och så får ni jättejättejätte gärna prenumerera på JALVTV på Youtube! Ha det bäst amigos!
 
Ni är såhäääääär bra!
 
// Linnea

Kommentarer
Postat av: emma svensson

Fina ni är tjejor!

2013-01-21 @ 20:11:03
URL: http://emmaskarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0