High Chaparral

Igårkväll kom jag hem från High Chaparral! Jag tänkte berätta lite om lägret!

Fredag: Kl 17.30 i tog vi bussen till High Chaparral camping och det tog ungefär 2,5 timme.
När vi kom fram satte vi upp tälten och så. Pratade med massa folk. Asså det var helt sjuuuuukt, en kille där var så himla lik Ulrik Munther asså helt sjuuuukt lik! Haha, han var as go!
Men iallafall sen så satte vi oss vid vattnet och pratade och så och sen la vi oss!

Lördag: Vi gick upp vid 7 eller nåt haha. Så packade vi ihop allt, åt frukost, satte ner tältet osv.
Sen vid 10 så gick vi till High Chaparral när det öppnade. Så gick vi där inne och kollade på shower som Lucky Luke & Wild West Show, åkte tåget, åt tacos, käka glass, sköt varandra LOL osvosv.
Sen vid kl 6 när det stängde så åkte vi hemåt igen!

Det var min helg! Vi hade så sjuuukt skoj och jag längtar redan tillbaka!



// Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0