Hej och välkommen till våran gamla blogg..

HEEEEJ!
Jag vet att så får man egentligen inte skriva på en blogg men idag måste det väll ändå vara ett undantag?
För idag måste ju vara den bästa på länge (förutom att vi fått dåligt väder...). Vet ni varför?
Jag läste nämligen detta på Facebook, det var en staus som Moa gjort. Själv blev jag inte jätte förvånad men det vart lite skoj. Hon hade skrivit "Vi är tillbaka" och även länkat våran blogg. Nu kommer jag till saken då jag berättar om att jag själv inte hade någon aning om detta att vi börjat blogga. Men ja, sånt är livet! ;)
Jag tänkte tacka alla läsare som nu kommit tillbaka och som kanske tänkt stanna. Jag vill också tacka varenda liten människa som skrivit en gullig kommentar till oss, det värmer!
Så kommentera för mera.

Alla fyra sammlade i en bild jag redan lagt upp hundrafemtioåtta gånger...

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0