Fredag! ♥

Hejsan Svejsan!
Veckan har gått sjukt snabbt och det är la bra det?!
Btw, förlåt för sämst uppdatering idag... Har inte hafft tid...!
Nu har jag i alla fall varit ute och cyklat med Linnea, eller jag cyklade hon sprang!
Jag får inte springa för min sjukgymnast...
SOM LINNEA REDAN HAR SKRIVIT I SITT SENASTE INLÄGG... :@
tog en Corny Big efter cyklingen för att återhämta mig lite...
JAG HAR SJUKT DÅLIG KONDIS SÅ JAG ORKAR INTE ENS CYKLA TILL KVIBERG
OCH SEN HALVT RUNT OCH SEN HEM IGEN...
Linnea satt dock på parkethållaren det sista... xd
Nu ska jag gossa ner mig i soffan och kolla på New Girl som börjar snart!
KANSKE, men bara kanske (!) så uppdaterar jag sen vid läggdags, eller så gör jag ett tidsinställt inlägg?
Aja, jag får se!
NU BÖRJAR DET!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0