Förlåt...

Förlåt!
Jag är helt klart den sämsta på att blogga i historien.
Men idag har jag en otroligt bra ursäkt!
Alltså när det är 25-27 grader ute så finns det ingen andledning till att sitta inne vid datron och blogga.
Vanligtvis brukar man börja inlägg med ett "hej", men jag är av någon andledning lite busig idag och gör inte det.
Hoppas ni har njutit av den underbara solen (även fast det kom lite regn) vi fått idag!

Och med dett inlägg säger jag,
tack för att ni läser,
tack för att ni kommenterar (fast ni egentligen inte gör det, men vi kan låtsas)
och godnatt!

Kram Elin.


Kommentarer
Postat av: martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! :D ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

2012-05-21 @ 22:37:41
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0