8 saker jag garanterar att du inte visste om mig.

Hej!
Har haft en jätte trevlig läx dag idag då jag pluggat till ett SO prov som jag ska ha på fredag. Riktigt trevligt.
Men eftersom ni är så coola och roliga får ni reda på åtta saker om mig.

1. Jag gillar inte Justin Bieber.

2. Jag hatar majs, juice, ketchup och Coca cola.

3. Jag älskar att spela Monopoly!

4. Jag är pollenallergisk.

5. Jag orkar inte med folk som inte kan vara sig själva.

6. Jag avgudar Cher Lloyd.

7. Min favorit tv serie är Pretty Little Liars .

8. När jag blir stor vill jag bli skådespelerska.

Hihi, men nu vet ni det!

Och så får ni en trevlig gif på Cher, för att hon är så underbart gullig! 
Vi har aldrig lagt ut någon gif, right?
 
//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0