Underbar.

Hej!
Just nu sitter jag och kollar på The Voice, "ingen vill veta vad du köpt dn tröja" en underbar låt enligt mig. Hoppas ni haft en lika härlig fredags eftermiddag som jag. Jag ville även säga att Emma jag är väldigt ledsen om du tyckte att jag var kaxig, men ärligt talat...'-.-
Jag orkar liksom inte, det roliga är att jag vet inte ens om det är samma person som skrivit en gång till för det har varit olika IP (men dem flesta andvänder väl 2 datorer..). Det spelar inge roll, jag vill ju absolut inte att du ska sluta läsa. Men, du sa att du skrivit fel förrut..vilket kanske är sant? Jag vet inte.
Moa tar blogg pause, detta får mig inte alls på bättre humör eftersom jag vet hur hon har det just nu. Jag vill bara nämna detta att Moa jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag kommer finnas vid din sida även om jag går på en skola alldeles för lång ifrån dig. Du kommer klara dig, du är stark!
Ska jag vara ärlig, orkar jag inte bloggen heller just nu. Allt bara snurrar, allt går alldeles för snabbt. Jag mår liksom inte så bra när folk kommenterar att bloggen är dålig på grund av att jag lagt ut en låt ni inte gillar, att ni ska sluta kolla bloggen bara för detta? Snälla, ska jag bara sluta blogga helt och hållet eller? För egentligen så är bloggen något som hamnar lång ner på min att-göra-lista (tyvärr). Och det blir alldeles för mycket mobilbloggande här på bloggen...
Hoppas ni får en härlig forsättning på denna fredag så hörs vi imorgon!
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0