Tips, var dig själv.

Hej, hur mår alla? Hoppas ni mår bra! :)
Själv mår jag helt okej, imorgon är det ju fredag!
Jag orkar bara inte leva just nu känns det som, varför kommenterar ni så? Jag vet att jag inte har med detta att göra men, varför går ni på Moa för något som inte är mellan dig och henne. Om du nu har något att säga henne så tycker jag att du bör göra det in real life du vet öga mot öga, inte på någon jävla kommentar. Skit tas inte emot på denna bloggen och vi tar inte åt oss. Jag vet att bloggen har varit jätte tråkig det senast men det är ingenting jag kan göra åt, eller kan jag? Jag vet likosm inte vad ni tycker är roligt att läsa om, kommenterar det istället för allt annat dumt ni kommenterar. Som gillar ni när jag lägger in lite roliga bilder eller gillar du när jag bloggar om musik? Bör jag lägga ut Dagens Outfit lite oftare? Jag vet som sagt inte själv...

(Vacker bild, känner att den inte alls blev suddig. Inte alls...)
Ha det underbart!
//Elin

Kommentarer
Postat av: Ulriiiiisch

Gärna lite mer outfits! :D

2012-03-16 @ 23:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0