Svar på Tal.

Hej!
Hade bara tänkt att svara på en fråga som dykt upp för en stund sen.
KommentarTid Emma om Hiss/Diss:
Vadå United kindom flagga? Det är inget land .. Utan en stad och det heter Storbritanniens och englands
Mars, 17:19
Svar till lilla Emma: Nu ska jag ha en liten Geografi lektion med dig, lilla gumman. United Kindom (även kallat UK) betyder på Svenska Storbritannien, det är alltså INGEN stad. I Storbritannien ligger det länder som England, Skottland, Wales och Nordirland. Storbritannien gränsar till ön Irland. Dessa länder har en flagga tillsammans som då ser ur såhär...

England har sin egna flagga som ser ut såhär...


Hoppas du tänker efter nästa gång innan du kommenterar, men det var kul att lära dig lite mer.
Ha det bra! :)
//Elin

Kommentarer
Postat av: Emma

Sluta kaxa dig så mycket det heter inte United kindoms flagga och det kommer aldrig göra det innan då påstår att jag har fel kan du väl ta reda på om du har rätt, det heter great britain och det kommer alltid göra det tyvärr jag skrev fel och jag vet du nu, eftersom jag själv är från england -.-'

och flaggan heter union jack som du antagligen inte vet. sluta vara så kaxig vem vill läsa bloggen då?

tack

2012-03-02 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0