Svar På Tal.

Hej!
Tänkte ta och slänga in lite svar till er som kommenterat (eller det är egentligen inte så mycket frågor, men jag vill liksom tacka för alla dessa fina kommentarer vi har fått på sista tiden!)
Detta får mig/oss att blogga mer!

Sofia ([email protected]) om Dare To Dream.:
Hejsan, allt bra? :D
Elin: Hej, allt är bra med mig. Och dem andra (kan ju egentligen inte prata för dem, men jag pratar med dem dagligen varje dag och dem mår bra) , ja som sagt dem mår bra! :)
08 Mars, 12:41

Venus om Why Start A Fire?:
Håller med, hejar också på Lisa men även på Danny och Loreen :)
09 Mars, 15:20

Elin: Awesome, hoppas att någon av dem vinner då! :)


Jätte bra blogg! om Why Start A Fire?:
Jag hejar på Loreen! Hon är så himla grym <3

Elin: Ditt namn är jätte fint, tack för att du tycker det även om det har varit en lite svår tid nu på bloggen (men det ska nog ordna sig ska ni se). Jag tycker faktiskt också att Loreen är grym, himla fantastisk tjej. Tror hon har chans att vinna, men jag håller fortfarande på Lisa! ;)

09 Mars, 18:34
anonym om Ensam:
jag tycker inte att man ska skriva förkortningar.för om man inte gör det blir det en finare och renare text!

Elin: Det var jätte bra att du kommenterade det, nu vet jag (är ju inget blogg-pro och har aldrig varit) vad ni tycker. Ska skriva mer rent, lovar!

09 Mars, 21:43
shuue ([email protected]) om Ensam:
Jag läser den här bloggen så ofta jag kan. Jag tycker den är orginell och har bra inlägg.

Men jag fattar inte varför 3 av 4 har slutat uppdatera. :o
Anyway, sluta inte helt med bloggen. tycker att den är jättebra. och tro mig, jag följer bara cirka 5 bloggar, haha. är kräsen, läser bara bra bloggar.

Elin: Tack så jätte mycket. Vi försöker att få bloggen att prägla oss så mycket som möjligt och vi försöker skriva om våran vardag, men det är svårt när det är som du säger just nu bara jag som uppdaterar. Men jag lovar att jag ska försöka få dem andra på blogg humör! :)
Så att  bloggen inte behövs läggas ner, för det vill inte jag i alla fall.
Tack för att du följer just våran blogg (där lät jag precis som någon på tv4 reklamerna...).

Ha det underbart!
09 Mars, 23:51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0