Optiker.

Hejsan!
Kom precis hem från Allum, (eller nej kanske inte), vi säger en halvtimmes sen för att jag inte hållit koll på tiden.
Så, på allum gjorde jag inte så mycket köpte lite presenter till Amanda och Linnea (Who, dem fyller ju år snart.) och jag var även hos optikern. Snacka om att det var en av dem läskigaste sakerna jag gjort i hela mitt liv.
Förlåt, men ärligt talat? Hur barnslig får man vara egentligen, Elin?
Jo, okej jag har en väldigt annorlunda fobi mot ögon, men so what? Vem bryr sig?
Låt mig tycka att ögon är äckliga, läskiga och allmänt onördiga (vet inte hur jag tänker men det finns säkert en logisk förklaring...).
Ja ja, tillbaka till den läskiga optikern.
Jag var där, fick sitta på en ful stol, fick titta på ett hus, fick kolla igenom en maskin i typ tjugo minter, jag fick rabbla upp bokstäver jag sett och ungefär efter en halvtimmes tid inne hos denne läskige optikern så fick jag reda på att jag är i behov av glasögon.
Min första tanke: WHOHO.
Min första ärliga tanke: Åhnej.
Alltså ta inte illa upp ni som har glasögon, det jag menar är att det är säkert sjukt jobbigt.
Så då det blir av (kanske till helgen) att åka och kolla på glasögon, helst Cheap Monday eller Ray Ban.
Men vi får helt enkelt se.
Och nu sitter jag och kollar på Hockey.
Förlåt (igen) till alla er som slutar läsa bloggen bara för att jag är som jag är, men Hockey är skoj.
HEEEEJA FRÖLUNDA!

(bilden har knappast med inlägget att göra, tycker bara att den är fin!)
Ha det underbart!
//Elin


Kommentarer
Postat av: Matilda ♥

Elin,

Cheap Monday så fett snygga!

Eller de e ju bara för jag har såna men ändå haah ;)

2012-03-21 @ 21:12:12
URL: http://nattstad.se/matildagyllenhammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0