Fredag

Hejsan idag är det fredag men är ändå inte på topphumör dagen började med att vi hade bild vilket är helt okej, sedan en 1 timmes so lektion, och sedan började kaoset ... Det var Tacos, behöver jag säga något mer?
Maten var god eller det hade jag vetat om jag fik smaka ... Folk tar ju 5 portioner så inte konstigt att dom som äter sist inte får någon mat, behöver jag säga att vi får Tacos 1 gång om året.. Och då har vi tur om vi ens får det.. Och bambatanterna är såååå sjukt kaxiga.. Åh orkar inte.
Iallafall så hade vi idrott efter det men eftersom jag inte ätit annat en några tacochips så mådde jag riktigt illa var helt snurrig så vi fick gå på en promenad i stället, var ute med några goa vänner och tog lite foton efter skolan och nu sitter jag här i soffan och är överlycklig över att vi inte har någon läxa samtidigt som jag tittar på ghost whisperer och ska hjälpa mamma med maten strax, ni får ha en jätte bra fredag allihopa och tack för alla kommenterar !!
Kram
//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0