Pannacotta och fräsch!

Jag har precis duschat så nu är jag fräsch!
Ska ta och kolla på vad jag ska ha på mig imorgon för jag och Elin ska nämligen till stan,
måste köpa present till mamsen för hon fyller år på måndag!
Tror vi tar en fika och snackar lite också, det kommer i alla fall bli mysigt :)
 
Vid fem-sex tiden så åt jag och mamsen pannacotta som jag har gjort.
Sjukt go men sjukt mättande! :)
Bjuder på två härliga bilder!
Imorgon lovar jag er en dagens outfit bild :)
Puss på er alla kära läsare :)
 
//Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej , kan du skriva hur hur gjorde din pannacotta ? :)
Hur lång tid tog det ?
ha det bra !
YOLO ! :D

2012-06-26 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0