Owl

Idag har jag inte uppdaterat sådär jätte bra, förlåt.. Men jag var ju på Frölunda Torg med några goa kompisar och vi hade så sjukt skoj! Haha, asså jag har det alltid bäst med er tjejer! Vi bestämde även att vi ska tälta nån gång efter Grekland tillsammans haha. Men iallafall så fick jag bara med mig vanliga hjärtklistermärken och ett par jätte söta örhängen med ugglor på! Och det var 70% på dom så det var värsta kapet asså!
 
Imon ska jag ju till Liseberg för att se på Ulrik! Jag åker dit vid 2 med Erika, Thea & Amanda och det kommer bli awesoome eftersom jag är ett stort Ulrik fan hehe.. Jag tror även att Amanda tar med kameran så det blir massa bilder imon eller nån annan dag! Fixar även några tidsinställda till imon och så kommer ju frågetstunden!
 
Här har ni en bild på dom söta örhängena!
 
Accent - 15 kr!
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0