It's Raining Men, Hallelujah...

Asså seriöst, det spöregnar och vad är det för datum? 4 juni...
Det känns som om det är september eller något!
Okej inte september men aa ni fattar...
Hihi, iallafall så ska jag snart äta ooch så kör pappa upp mig till stallet!
Idag ska jag rida stor häst :O förra gången jag red stor häst så ramlade jag av,
Nu ska vi se hur det går den här gången, förhoppningsvis så ramlar jag inte av! :)
Imorgon börjar vi kvart i elva (tror jag?) på vallhamra IP
och sedan vid tre ska jag till sjukgymnasten, men jag har sjukt ont så vi får väll se hur det går...
Just nu är jag sjukt trött, somnade ungifär 12-1 idag/igår USCH!
Nu säger pappa att jag måste göra mina övningar... Uppdaterar efter ridningen!



//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0