Hippie.

Hej!
Idag var jag på stan med min kära älskade mamma. Hade jätte trevligt! :)
Här får ni lite bilder på det som är nytt från idag!

Nytt
Poncho,
Jeans shorts och
pannband/ daidem sak. 



Union jack tröjaaaa!!!! :)



London armband :)
Nu är jag redo att åka, någon som vill sponsrar mig en biljett till London?



Närmare bild på shortsen, hehe.


 
Och till sist ett linne och ett par jeans!

Jag köpte även ett par jätte snygga (och då menar jag verkligen skit snygga) hängslen, men det blev tyvärr inga bra bilder.
Så, vilket plagg var snyggast?

//Elin


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är världens finaste människa.

2012-06-02 @ 20:29:57
URL: http://hippo.webblogg.se/
Postat av: Moa

asså det känns lite konstigt att kommentera sin egen blogg men, JAG GILLAR HÄNGSLENA, såg bilden innan du tog bort den, bajs korv :(

aja, jag gillar hängslena!!!!

:D

2012-06-02 @ 23:08:14
URL: http://sheep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0