Go dag på Lisse!

Asså detta är har varit en av dom bästa dagarna på länge, jag skämtar inte!!!
Först åkte jag, Amanda, Thea & Erika till Lisse vid 2, så kom vi dit och åkte lite saker och så. Sen vid typ 4 så satte vi oss och väntade på Ulrik, sen kom massa andra kompisar och sen vid 8 började det äntligen!
Asså Ulrik var såååå grym, haha vi skrek sjuukt mycket och så började vi även bråka med tjejerna brevid oss.
Dom knuffades och så, så till slut så knuffade Amanda henne as hårt haha, omaayy..
Sen var det slut och då åkte vi lite och så träffade vi några killar som vi började prata med och åkte Colorado med och ena killen var sååå go! Även snygg, hehe.. Så vi kanske träffar dom/han i sommar? Jag fick även en kram och ah hihi.. Men detta var en såååå bra avslutning nu innan jag åker till Grekland!
Tack alla som gjorde min dag awesooooome! ♥
 
Imon kommer det massa fler bilder!!
 
// Linnea

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv Linnea <3
Måste vi fan göra om, helt klart!

2012-06-21 @ 09:48:21
URL: http://bebys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0