Gårdagen. :)

Hej!
Som de flesta kanske vet så hade jag avslutning igår, vilket betyder att jag nu har SOMMMARLOV!!!! :)
Allt var jätte bra förrutom att Amanda, Linnea och Kristina inte fick komma in. Åh, jag blev så sjukt fröbannad! Men man ska ju somsagt egentligen vara glad på skolavslutningen så jag satte ett leende på läpparna.
Jo, men det var faktiskt jätte kul! Efteråt åkte jag till Utby och gick på min lillasysters avslutningen! 
Och efter det hade jag, Amanda, Linnea och Moa det jätte bra då vi hade gått och köpt vattenmelon, mango, päron, cholkad och jordgubbar. Vi levde livet helt enkelt. Bra start på sommarlovet!
Bilder kommer Linnea nog lägga upp senare! 
Och jag lovar att lägga upp vad jag har haft på mig idag eller någon annan trevlig dag, men det känns som om bloggen bara kretsar runt vad vi haft på oss på skolavslutningen och om avslutningen just nu. Hoppas att det inte blri för tråkigt! Haha.
Men ni får en bild jag tog på Moa just nu, mest för att hon är fin! :)


//Elin

Kommentarer
Postat av: <3

När kommer svaren på frågestunden? :)

Svar: När vi har fått tillräckligt med frågor! Ställ fler och tipsa dina kompisar! :)
sheep.blogg.se

2012-06-17 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0