Cupcakes.

Jag måste säga att jag är ledsen för att jag inte kunnat blogga, jag har varit sjuk.
Och jag är ju inte den enda som taggar till sommarlov (nåt jag får imorgon!) antar jag.
Så, jag har inte slutat blogga jag är bara lite förkyld.
Jo, men jag antar att ni vill veta vad jag gjort idag förrutom att åka spårvagnen till skolan.
Jag bakade jag cupcakes! Whohohh! :)
Första andledningen: Jag tycker det är så sjukt kul, haha!
Andra andledningen: Jag är ganska tjock, ehe ;3
Och tredje andledningen: Moa (min lillasyster) behövde kakor till hennes avslutning (imorgon).
Så här får ni lite egentagna bilder på mina cupcakes.
//Elin

Kommentarer
Postat av: Agnes

fin blogg!

hatar cupcakes men det där såg faktiskt riktigt gott ut :D

2012-06-13 @ 22:04:25
URL: http://agnesmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0