10 saker ni kanske inte visste om mig!

* När jag är hungrig så får jag ett pms anfall och då är det inte roligt att vara med mig.. ;$

* Jag har varit så där RIKTIGT kär 2 gånger i hela mitt liv. Och fått mitt hjärtat krossat flera gånger..

* Jag är facebook-, mobil-, tv- och databeroende, jag MÅSTE kolla på tv:n minst en timma varje dag, samma med datorn, facebook och mobilen! ;$

* Mitt favorit band är: One Direction och jag tycker att Liam och Niall är dem snyggaste i banet!

*Varje gång jag får pengar så sparar jag ett litet tag sen köper jag upp allt för kläder, smycken, snabbmat och fika! Som för ett tag sen hade jag 3000 kr, nu har jag 600... HEJA MIG.. :/

* När jag kollar på tv så blir det oftast på 3:an, 5:an, 6:an, MTV, Comedy Central eller Nickelodeon! hihi... :D ;$

* Senaste gången jag var RIKTIGT sjuk var våren 2011 när jag hade lunginflammation (det var HEMSKT!!!).

* Jag saknar att spela fotboll, den känslan att rädda en svår boll och att vinna!!!

* När jag ändå är inne på fotboll så... Jag har varit skadad i ett år och ca. 2 månader då har jag kännt att det är bra men sen är det inte det och då har jag dragit upp skadan igen, nu siktar jag på komback efter gothia! Och då SKA jag vara frisk!!!

* När jag dricker te måste jag ALLTID ha i max en dl socker annars blir det inte gott! ;$



//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0