OS invigning 2012

Igår så var ju OS invigningen i London. Självklart så kollade jag ju på hela. Jag tyckte att det var en riktigt bra och rolig invigning dock så var det lite väl mycket i början, men visste liksom inte vart man skulle kolla..
Men som sagt så var den väldigt humoristisk vilket jag gillade! T.ex. det med Bond och drottningen, ni som kollade vet vad jag menar. Även det med Mr Bean haha. Men jag ÄLSKADE att J.K Rowling var med lite.
Haha, det var nog det bästa av allt! David Beckham och Paul McCartney var ju också med lite.
Massa kändisar. Det är ju också väldigt coolt när alla länder kommer in med sina trupper. Vissa har ju megatrupper och vissa har typ 3 st. Och när ens egna land kommer in så måste jag ändå säga att man känner sig ganska stolt. Fast Sveriges kläder asså, haha åh vad fula.. Kunde inte vi också haft specialdesignade Ralph Lauren kläder som USA? Aja, jag tycker iallafall att det var en bra invigning!
Ett plus är ju också att jag ÄLSKAR London hehe..
 
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0