Landet

Jag kom hem från landet för lite mer än en timme sen och sen dess har jag packat upp och hoppat lite och så..
Iallafall så tycker jag att vi faktiskt hade rätt kul på landet med jag hade hellre varit hemma och kollat på Partille Cup men aja. På landet så var vi iallafall på bla. nya Sport Shopen som är nordens största sportaffär, på Smögen, vi var ute med båten 2 dagar & så spelade vi minigolf. Jag tycker att det alltid är lika mysigt att komma till landet för då kommer man lite off vilket jag tycker är ganska skänt ibland. Dock så åker jag ju på söndag igen och är borta 1 vecka så det känns som att jag aldrig får vara hemma och umgås med mina underbara vänner..
 
Här får ni lite bilder från mina dagar uppe i Bohuslän!
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0