Beaver Creek 2012

Heeeeeeeej! Igår kom jag hem från Beaver Creek! Jag skulle uppdaterat förra veckan innan jag åkte men jag hann verkligen inte, förlåt.. Men nu tänkte jag berätta lite om min vecka nere i Värmland!
 
 Jag har träffat världens goaste människor från bla. Stockholm & Skövde, lärt mig massa nya ord haha, dygnat, spelat poker, paddlat kanot kl 5 på morgonen, varit på hajk och sovit i vindskydd när det ÖS regnade, sätt på film, dansat linedance, blivit mobbad för att jag är kort haha, träffat min kära bror och massamassamassa annat!
Jag har även fått en go blandad dialekt nu LOL.
 
Jag har iallafall haft en så sjuuukt go och rolig vecka! Jag har träffat massa sköna människor som jag saknar så sjukt mycket redan, vissa hann jag inte ens säga hejdå till och krama, ahhhhh.....
JAG VILL TILLBAKA NUNUNU!!
 
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0