Volym Pulver - PROFFS

Hej söta ni!
Vi har slått besöks rekord, så jag och Moa har just nu ett litet Skype party! Haha.
Nej, men tack så mycket!
Jag hade tänkt att tipsa om den här söta saken (tror inte att den är så söt om man skulle smaka på den, tror den är mer salt isåfall).
VOLYM PULVER!
Det är grymt bra grejer det, man får fint fluffigt hår (och vem vill inte ha fluffigt hår precis som en hund?). Nej men det är jätte bra och jag tipsar starkt märket PROFFS som ni kanske vet så har dem även rosa hårspray och annat kul. Jag köpte själv min på ULLARED, där de flesta grejerna är lite billigare.
Lämna gärna en kommentar om ni kanske andvänder volym pulver och vet ett bätter märke eller kanske om vad ni vill att vi ska blogga om? :)
Ha det bra!
//Elin

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag kan en riktig bra sån grej den heter Olofs cp kräm

2012-02-19 @ 07:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0