MajsGul

Hej fina läsare! :)
Vill bara börja med att säga tack så hemskt mycket för dem fina komentarena och tack så mycket för att ni kikar in på just våran blogg!
Ni förstår inte hur mycket detta betyder när vi ser hur många som klickat in och kommit hit, tack tack tack! :)
I alla fall.
Jag hade tänkt att börja med att berätta lite roligt för er, något som man kanske bör veta om mig om man ska läsa en blogg om mig. Haha.
Jo, jag är inte beroende av Justin Bieber eller Cody Simpson (visst jag gillar faktiskt One Direction men det är ingenting jag tänker nämna så mycket i bloggen) som Linnea. Jag har en mer annorlunda beroende grej....
*TRUMVIRVEL*

Jo, jag är typ kär i färgen gul...det är ju en sån himmla underbar färg. Jag vet att detta är väldigt annorlunda men det här är jag och jag älskar gul (kommer förmoligen heta Elin Gul snart! haha). Men ja jag kan liksom inte vara utan den färgen, som just nu är mina naglar majsgula (som jag så fint kallar det istället) och jag äger en gul Kånken som jag älskar med livet!
Som sagt jag är kanske lite annorlunda (ja, det brukar man väl kalla folk som kommer på ordet MAJSHÖNA/MAJSGUL). Ja jag säger majshöna ibland..fast det låter bättre i mitt huvud.
Ha det bra, bjuder på en bild på mina majsgula naglar!
(Tänk på att min utbildning inte är att måla naglarna!)
//Elin

Kommentarer
Postat av: Michella

SV : Länkbyte? Visst:)

2012-02-18 @ 00:55:04
URL: http://mittliivsommichaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0