Jag är sugen på en förändring..

Jag är sugen på en förändring när det gäller mitt hår. Känner för en helt ny färg.
Inte mörkt, eller iallafall inte mörkar för det har jag haft. Känner för kanske rödbrun aktigt eller ljusare med ljusare slingor. Det lutar mot ettan, rödbrunt aktigt. Eller så har jag kvar den tråkiga hårfärgen jag har för att jag inte vågar testa, fast innan jag bestämmer mig måste jag övertala min mamma haha känner redan nu när jag skrev det att det inte kommer gå så bra.. men jag kan alltid testa right?

Nu ska jag iallafall snart kolla på Dubbelliv, tönt jag vet men det är inte mitt fel att både han som spelar Alex och hans som spelar Niko är riktigt snygga.
Nu börjar det strax så jag ska bänka mig framför soffan med en kopp te.
Förresten det blev ingen träning idag pågrund av att jag känner mig lite kraslig så nu är det te som gäller.
Hoppas ni har en underbar torsdag och att ni precis som jag har sovmorgon imorgon hihi, sköt om er!
Kram
//Amanda

Lite insperation




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0