Systrar i jeans

Just nu sitter jag och kollar på Systrar i jeans 2, riktigt bra film faktiskt!
Men idag har jag iallafall varit på Liseberg med syrran & Erika. Det är typ över 1 månad sen jag var där så det var kul! Fast det var huuuuur lång kö som helst och det var ju mindre kul..
Men jag har inte gjort så mycket mer idag faktiskt. Jusste Elin har ju kommit hem från Danmark som ni kanske har märkt. Jag har inget kul alls att skriva, imon har jag t.ex. ingen aning om vad jag ska göra..
 
 
// Linnea

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Såg att nån av er har kommenterat på hejsanalex blogg och frågat om leveranstiden från vs. Jag brukar ofta handla där och om man väljer det billigaste (dock inte så billigt, 28$) så tar det runt 2 veckor. Det står att det kan ta upp till 3-4 veckor men det tar faktiskt inte så lång tid :) vill man ha det snabbare kan man köpa fraktsättet som kostar $50 eller nåt :) hoppas det hjälpte! Kram

Svar: Hej! Åh, tack så jätte mycket! Vad gulligt! Kram!
sheep.blogg.se

2012-08-04 @ 00:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0