Neeeeeeeeeeeeej

FASEN. Sverige förlorade handbollen förut vilket sög. Men man får se det från den ljusa sidan. Dom kom TVÅA i OS och dom mötte faktiskt världens bästa lag och dom gjorde ändå en fantastisk insatts! Jag själv tycker ju att Johan Jakobsson var en av dom bästa men det kanske beror på att han är min syssling hehe.
Men iallafall så avslutas ju OS ikväll och det suger ju verkligen sönder. Asså jag älskar seriöst OS, typ det bästa som finns haha. Man blir liksom intresserad av sporter som annars aldrig skulle bry sig om.
Och om jag ska säga vad som har varit roligast att kolla på så måste det nog ändå vara gymnastik!
Asså liksom Gabrielle Douglas. Det är helt stööört hur duktig hon är!
Men så jag kommer verkligen sakna OS och jag tänker inte missa avslutningen ikväll!
 
 
 // Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0