Jensen's

Idag har jag varit i stan med syrran, Erika & Vilma. Vi firade Vilma eftersom hon fyllde år i onsdags.
Så vi tog bussen till henne vid typ 12 och sen tåget till Centralen. Sen så gick vi till Jensen's och åt.
Haha, Vilma visste inget så det var skit kul! Men vi åt iallafall sån lunch biff grej. Och jag blev faktiskt riktigt missnöjd. Asså maten var la sådär och så fick vi det inte som vi ville och så..
Aja, sen så kollade vi lite och fikade och sånt därt. Sen så stack Vilma hem och jag, Manda & Erika stack hem till Erika och kollade på LOL. Asså ååhhhhh vad bra den filmen är asså! Och Douglas, ahhhh..
Haha, men jag har iallafall haft en toppen dag! Nu ska jag nog käka glass och kolla på tv hehe.
 
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0