Idag & igår

Dålig uppdatering ehhehhehe.. Men idag har jag varit i stan stabbt med mammii, Jesper & Manda.
Jag köpte inget men jag tror att vi ska åka till stan nu nästa helg och shoppa kanske? Haha.
Men igår var jag på Rix FM festivalen med Manda & Erika. Det var sjuuuuukt skoj! Jag fick faktiskt Moa Lignells autograf! Fräckt va? Haha nä.. Men artisterna var iallafall grymma! Och jag tyckte nog att Sons Of Midnight och Loreen var bäst! Men jag hade det iallafall fett skoj igår asså! NU TAGGAR VI VIRRE PÅ TORSDAG!!!!!
 
Idag var det förretsen många som började skolan. Själv börjar man ju på onsdag, gött änna!
Men idag började faktiskt 2 av mina bästa kompisar på en ny skola och jag hoppas att dom får det bäst och jag kommer sakna dom såhäääääär mycket!
Imon har jag ingen aning alls vad jag ska göra, jag vill till stan men typ ingen kan.
PANIK. Sista dagen på sommarlovet imon juu..
 
Här har ni en tråkig bild från igår.. Jag tog typ inga bilder alls..
 
// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0